torsdag 4 december 2014

Ingen hemfärd

De blir ingen permiss över helgen istället håller vi tummarna för nån dag nästa vecka. 

Idag (+ imorgon) äntligen är värdena så bra att jag kan få cytostatikan i ryggmärgen iallafall! Pratats om de länge och skönt att få de gjort. 

Känt mig lite trött nu några dagar. Hittar inte ord, tappat bort mig i meningar och när jag löst korsord har jag skrivit på fel rader. Duschade imorse och fick slänga mig på sängen emellan för att pusta lite. Eller rättare sagt jag ligger här ännu ;) kan va att jag haft mycket besök, jätte trevligt och uppskattat, dagarna går så mycket fortare, men därför inte vilat lika mycket? Hb har hållit sig på 86 så de är ju helt ok mot va de har varit. Svammel svammel svammel... Men en liten dagsrapport från rum 13:1 på hematologiska avd på tyks. Ha en fin dag! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Googlade på fibrodeanom o hamnade här.
Fick min "diagnos" för 3 år sen ca.. Tidigare har det ej pratats om operation men nu kanske. Min knuta har växt från 16 mm till 20 mm ca. Ammar dock nu.
Ska in på provtagning strax.. Men kanske ska överväga op efter din historia...?
Beklagar verkligen! Kämpa! /Jenny

Alexandra L sa...

Skönt me lite permis snart!! Å fint att du får dagarna att gå, kan tänka mig att d blir långt annars... Många många kramar ❤️

Pamela sa...

Du är en kämpe Linda ��! Tänker på dig o din familj. Kramar